Friday, January 20, 2012

dekorasi menarik untuk bilik tidur



Hari ini, secara rasminya saya telah mendapat bilik tidur yang baru...waaa...^_^ sebenarnya, saya dan adik perempuan berkongsi bilik yang sama. Pada mulanya, di rumah ada enam buah bilik tetapi 1 bilik digunakan untuk meletak pakaian. Jadi bilik yang digunakan hanya ada 5 buah sahaja untuk abang, adik-adik dan saya sendiri. Oleh sebab 'kekurangan' bilik, jika semua adik-beradik ada di rumah, dan adik-beradik pun semuanya sudah besar, pastinya ada yang akan tidur di ruang tamu kerana tak suka berkongsi dah sekarang.

Jadi, sebab tu ayah buat keputusan untuk renovate balik bilik pakaian tu untuk saya dan adik. Dah siap, esok adalah masa untuk memilih cat bilik baru!! Dengan rasa teruja yang amat mendalam, saya mula menggodek gambar di google yang boleh dijadikan panduan....^_^


merah...em, menyerlah sangat kan..:)

white is just really nice right?? natural colour..


adik minta untuk cat warna ungu muda.. Just like this.. huhu..


ha, yang ini bukan pada cat yang menarik perhatian. Tapi pada bookshelf tu. Suka sangat. Rendah je tapi comel..!! Nanti nak survey untuk rak buku ni..:)

Itu lah sikit contoh yang saya dah tengok. Lepas ni, nak tengok lagi for others. Okey, salam semua..:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Instagram