Thursday, January 5, 2012

Apa rahsia 2012?





Bismillah. Alhamdulillah syukur atas kurniaan nyawa yang masih dikurniakan. Pagi ni, hujan lebat masih tak berhenti. Kuching menangis lagi..ini adalah rahmat Allah. Hari ni dah masuk hari kelima untuk tahun yang baru. Hati tertanya-tanya, apa akan berlaku tahun ini?? HEm, semua rahsia, Allah yang simpan. Tapi harap semuanya akan baik-baik sahaja. Amin.

Namun, perkara utama yang pastinya menjadi keutamaan adalah untuk mencari kerja. Tapi, semua itu rezeki Allah. Ya Allah, permudahkanlah...dah berusaha, apa yang tinggal hanya menanti dan yakin yang rezeki itu akan tiba.

Dan semestinya salah satu lagi perkara yang sering diungkit especially oleh kawan-kawan adalah perkahwinan. Kadang-kadang penat melayan pertanyaan yang tiada jawapannya. Apa yang pasti, saya masih menanti seseorang. Dan itu semua juga Allah yang simpan. Tahniah pada rakan karib yang baru sahaja mengakhiri zaman bujangnya minggu yang lepas. Terasa sebak pula apabila melihat dia sudah di'ambil' oleh suaminya. Huhu..^_^ Tapi, i'm so happy for you dear. Umur 25 tahun ini mungkin masih awal lagi untuk 'itu' atas sebab-sebab tertentu..:)

Em, ada banyak lagi perancangan yang hendak dilaksanakan dan banyak lagi perkara yang tidak dijangka pasti akan berlaku...selagi hayat masih dikandung badan. Semoga tahun ini memberi kebaikan lebih dari tahun lepas. Sama-samalah kita muhasabah diri sendiri untuk memperbaiki diri. Selamat menjalani tahu baru!!!


tahniah nabila!! (gambar ni I yang ambik guna NIKON. Haha, belajar dulu sebelum beli. Yang pasti, NIKON akan ku takluki..ok, ini masuk azam 2012.)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Instagram