Thursday, March 17, 2011

Debat....debat.....

Tadi baru lepas tengok vlog sahabat saye, taufik tentang debat piala naib canselor. Tergelak2 tengok vlog die smbil mengingat kembali memori lame...hehe...Dulu masa tahun 2009 kalau tak salah, pernah libatkan diri dalm program ni an English debater huhu.... Pade mulenye memang blur je tak tau pape tentang debat ni. Last2 da masuk beberapa pusingan, baru rase macam ok sikit. Waktu tu rakn satu kumpulan are amal n spy. Malam sebelum debat tu, memang langsung tak ulang kaji carik maklumat. sebab tu la kalah....hihihi..... and kekalahan pertama adalah dengan memang pendebat universiti. Nak tengok sape, tengok vlog taufik ni. Orang nye yang bernama Sara Lee...she's so cute.....kecik je tapi.......berapi!!! =)

Pertandingan tu banyak bagi kenangan and pengalaman. nanti tak dapat dah nak sertai tu semua Jadi, sesiapa yang masih ade dalam sesi belajar tu, ambil kesempatan yang ade ni. Nanti kite xkan kembali pada zaman ni lagi.....=)


3 comments:

  1. heee....sekali seumur hidup jak......heeeeee

    ReplyDelete
  2. wow, respect! hihi

    meh ke rumah..
    ~a week already~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Instagram