Monday, May 7, 2012

Saya sudah jatuh cinta lagi



Bismillah...Alhamdulillah masih diberi peluang untuk menaip..=)

Saya jatuh cinta lagi..!! tapi bukan pada seseorang, tapi dengan sesuatu.. ha, jangan fikir yang bukan-bukan ya. saya jatuh cinta pada lagu baru Maher Zain yang terbaru. Selalu dengar lagu ni berkumandang, tapi oleh sebab hanya mendengar tanpa mengenali bibit-bibit maksud yang disampaikan, lagu itu hanya 'melintas' sahaja di cuping telinga.

Tapi, malam ni, tiba-tiba terasa mahu menghayati bibit apa sebenarnya disampaikan oleh Maher Zain ni. Sekali dengar sahaja, saya sudah jatuh cinta. Inikah dinamakan cinta dengar pertama?? ^_^

Lagu ini saya tujukan buat ibu tersayang, cause you are the number one for me mom...^_^

p/s: cuma ada sedikit baris ungkapan yang tidak ada kena-mengena sebab den belum ada anak lagi..hehe..

Number One For Me


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Instagram