assalamualaikum... Tinggalkan link sahabat di bawah. Leave your link here....

Wednesday, August 17, 2011

Mari Mewarna....

Alhamdulillah...hari ini da nak dekat sebulan dah memikul tanggungjawab sebagai seorang guru. Fuh..banyak juga cabarannya. Lebih-lebih lagi mengajar murid-murid lelaki. Hari ni, sempena bulan kemerdekaan, diadakan pertandingan mewarna bagi murid tahun 1. Seronok tengok diorang bersemangat nak mewarna. :) Belum lagi masa tiba, dah siap sediakan pensel warna dah atas meja... subjek yang nak dibelajar pun rasanya dah tak boleh masuk dah dalam kepala...hai.... Papepun, enjoyed the contest...bukan sebab dapat mewarna, tapi dapat tengok diorang buat kerja dengan khusyuk. Kalaulah dalam kelas pun begitu, indahnya dunia...........^__^

shazuan....murid yang agak nakal sedikit... tapi comel...:)


Nur Syahmi...ha, ni la murid yang susah sangat nak dikawal. belajar kena ikut masa dia. Dia kalau tak nak belajar, main. Kalau main tak ganggu orang takpe, ni kawan yang nak belajar pun tuut diganggu...aduh..pening!!

Ameer....ni budak baik sikit..... juruh je budaknye....(eh, dah pandai da gune 'juruh' ni..haha)

Suasana mewarna pelajar tahun 1.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...